Header

mei 30, 2011

Sunday & Monday, May 29 & 30 - Mixing

2 nieuwe dagen mixen!

Eerst heeft Stefan samen met mij m'n automation instellingen bekeken. Ik ben blijkbaar iets te enthousiast tewerk tegaan met het toevoegen of afnemen van dB's op de tracks. Wanneer iets stiller moest, heb ik direct met een stap van -6dB gewerkt ... en dit is een te grote stap in één keer.

We hebben dit dan aangepast en verder gewerkt aan de andere opmerkingen van Bamboo.

Naast het mixen op zondag heb ik nog met 3 (nieuwe) mensen group vocals opgenomen voor The Homeless. We hadden al met 3 mensen 4 sporen opgenomen. Nu komen er nog 3 mensen bij op 4 sporen en zo komen we dus aan 24 personen in totaal.

Op het einde van maandag waren alle opmerkingen van Bamboo afgewerkt en kon de 2de mix gebounced worden en opgestuurd.

Ik ben benieuwd naar de reacties. Morgen gaan we verder met mixen aan The Homeless!

Geen opmerkingen: