Header

mei 02, 2011

Saturday April, 30 - some edits + roadtrip!

Ik moest rond half 11 in de studio zijn om nog wat verder te werken aan de blazers van Bamboo Avenue.

Terwijl ik hiermee bezig was, was Stefan volop bezig met zijn materiaal aan het klaarmaken voor een optreden. Hij valt tijdelijk in als backup gitarist voor de hardcore band 'Bloodtrial', die die dag een optreden moesten spelen in Arnhem.
Ik mocht mee op roadtrip om op de show de PA te voorzien voor de band (en natuurlijk ook om als gear slaaf te dienen.)

Nadat het materiaal ingeladen was konden we vertrekken voor een rit van 2u richting Arnhem. Het was die dag ook Koninginnedag en zo een volksverhuizing had ik nog nooit gezien ... Het oranje rariteitenkabinet aanwezig op de show was geweldig, waardoor de sfeer er ook al vlug inzat.

Het geluid doen stelde zelf niet zoveel voor omdat het een vrij kleine zaal was waardoor er maar weinig  versterking nodig was.
Ik heb een vlugge line check gedaan + zang, kickdrum en een beetje van Stefan's gitaar in de mix gestopt. Stefan stond recht voor zijn cabinet en blokkeerde dus veel van het directe geluid (omdat het podium lekker klein was).
Na de show hebben we alles ingeladen in de bus en zijn we vrij direct terug vertrokken richting Heerlen. Rond half 12 waren we thuis.

Geen opmerkingen: