Header

april 06, 2011

Wednesday April, 6 - Pre-productions with Davy Smeets

Rond 19u kwam ik in de studio en Davy was al aanwezig. Hij gaf de nummers aan die hij wou inzingen en ik mocht beginnen.
Deze opdracht mocht/moest ik ook volledig zelfstandig doen aangezien Stefan niet kon blijven.

Tijdens het recorden ging het redelijk vlot omdat ik wel al kon inprikken en recorden en het waren geen moeilijke en complexe recordings.
Ik heb een SmackIt! compresser (plug-in) toegevoegd om het verschil in volume tussen de hardere delen en de cleane vocals weg te werken en de dynamiek te behouden. Wat basis EQ-ing was ook nodig.

Het is nu 21.30u en ik ben thuis van de studio. Productieve dag en zeer veel bijgeleerd!
Ook Davy was tevreden over het eindresultaat en de werksfeer.

Great succes!

2 opmerkingen:

Glenn Van Bergen zei

Cool! Goed bezig man!

Roger Van Buynder zei

klinkt idd allemaal heel positief. van de technische kant begrijp ik de fluit, maar je klinkt positief en dat is het belangrijkste. en ... je eet toch goed hè !