Header

juni 10, 2011

Wednesday June, 1 - Mixing + intership evaluation

Vandaag hebben we verder gemixed aan The Homeless. In het algemeen hebben we ons gefocussed op in balans brengen en vormen van de sound van de gitaren. Daarbij hebben we ook beter naar de niveaus van de instrumenten onderling geluisterd.

Daarnaast kreeg ik vandaag bezoek van mijn stagepromoter. Hij kwam langs voor een driehoeksgesprek en eindevaluatie van de stage.
Ik was wat later op de evaluatie dan verwacht omdat ik in de stad was voor enkele boodschappen. Toegekomen in de studio was mijn docent al aanwezig. Hij werd bezig gehouden door Stefan die een technische uitleg had afgestoken over heartwork studio.

Wanneer ik binnenliep werd ik direct in het gesprek betrokken en moest ik uitleggen wat mijn taken waren en hoe ik mijn dagen gevuld had.
Daarnaast heb ik, samen met Stefan, verschillende dingen uit de studio uitgelegd over hoe alles aangesloten was en wat bepaalde toestellen deden.

De evaluatie zelf was zeker en vast positief. Ik mag ook op freelance basis terugkomen naar heartwork om bands op te nemen en te editten. Bij het mixen en masteren zal sowieso Stefan aanwezig zijn, omdat het tenslotte zijn studio is.

Morgen gaan we verder met mixen waar we vandaag gestopt zijn door het stagebezoek.

Geen opmerkingen: